Mogelijke foutmeldingen

Foutmelding op de beveiligde site

Dit toont uw scherm Wat u doet
Uw gebruikersnummer en/of digipasscode zijn niet correct.
Het door u ingevoerde paswoord stemt niet overeen met het opgegeven gebruikersnummer. Controleer of deze gegevens juist zijn en kijk eventueel na of u wel de juiste digipass gebruikt. Bij blijvende problemen neemt u best contact op met onze Klantendienst.
You are disconnected.
U bent uitgelogd.
Bij het inloggen op de beveiligde site: uw internetbrowser weigert de 'cookie' van de website te accepteren. Dit is noodzakelijk om te kunnen inloggen op uw rekeningen. Lees hier hoe u de opties van uw browser kunt aanpassen om de cookies te accepteren. Of contacteer onze Klantendienst.

Bij het navigeren op de website wanneer u reeds bent ingelogd: de sessie verbreekt automatisch de verbinding wanneer er gedurende 10 minuten geen activiteit (navigeren) werd vastgesteld op de pagina's. U logt best gewoon opnieuw in.
U moet wachten alvorens
opnieuw in te loggen.
U hebt twee of meer opeenvolgende malen een paswoord ingevoerd dat niet overeenstemt met het opgegeven gebruikersnummer. Uw toegang is daardoor tijdelijk geblokkeerd (max. 1 uur). Probeer het later opnieuw. Bij twijfel over uw gebruikersnummer/paswoord neemt u best contact op met onze Klantendienst.
Er is een onvoorziene fout opgetreden.
Er vond een communicatiestoornis plaats tussen uw computer en de bankapplicatie. Probeer het later opnieuw. Bij blijvende problemen neemt u best contact op met onze Klantendienst.

Foutmelding op de digipass

Dit toont uw digipass Wat u doet
PIN FAIL
U krijgt 5 kansen om uw geheime pincode in te geven.
LOCK PIN 5634872
(dit getal is slechts een voorbeeld)





LOCK PIN 56348721
(dit getal is slechts een voorbeeld)
Uw digipass is geblokkeerd.
Bestaat de code uit 7 cijfers, dan kunt u uw digipass makkelijk zelf deblokkeren. Surf naar ‘Mijn rekeningen’ en klik op ‘Deblokkeer uw digipass’. Volg de stappen om het toestel te deblokkeren.
Bestaat de code uit 8 cijfers, dan is de batterij volledig leeg en is uw digipass aan vervanging toe.
Stuur een e-mail naar digipass@rabobank.be. U kan ook dit document per post naar ons sturen. Wij bezorgen u dan een nieuwe digipass.
PINCONF FAIL
Uw persoonlijke pincode is onjuist ingevoerd. Voer twee keer een identieke pincode in.
BATT1
(het eindcijfer geeft de resterende looptijd van uw batterij aan en begint bij 5)
De batterij is bijna leeg.
Stuur een e-mail naar digipass@rabobank.be. U kan ook dit document per post naar ons sturen. Wij bezorgen u dan een nieuwe digipass.
LOCK DISABLE 4
De batterij van uw digipass is volledig leeg.
Stuur een e-mail naar digipass@rabobank.be. U kan ook dit document per post naar ons sturen. Wij bezorgen u dan een nieuwe digipass.
-00000000-
Deze code verschijnt wanneer u de digipass laat vallen of wanneer u probeert om de batterij zelf te vervangen.
Stuur een e-mail naar digipass@rabobank.be. U kan ook dit document per post naar ons sturen. Wij bezorgen u dan een nieuwe digipass.
Wij staan voor u klaar.
Elke werkdag van 8:30 tot 19:00
Vrijdag tot 18:30
medewerker 1 medewerker 2
Gelieve enkel, minimum 9, cijfers te gebruiken voor uw telefoonnummer. Server Error. Bedankt! We bellen u zo snel mogelijk terug.
En wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Opgelet

U bent al een tijdje inactief op de beveiligde site. Uw sessie wordt afgesloten over weinig seconden.

Opgelet

Er staan nog niet-getekende overschrijvingen in uw verzamelmap. Onderteken uw verzamelmap meteen of log nu uit en onderteken de overschrijvingen op een later tijdstip.