Mogelijke foutmeldingen

Foutmelding op de beveiligde site

Foutmelding op uw scherm Wat u moet doen
Uw gebruikersnummer en/of digipasscode zijn niet correct
Het door u ingevoerde paswoord stemt niet overeen met het opgegeven gebruikersnummer. Controleer of deze gegevens juist zijn en kijk eventueel na of u wel de juiste digipass gebruikt. Bij blijvende problemen neemt u best contact op met onze Klantendienst
You are disconnected / U bent uitgelogd
Bij het inloggen op de beveiligde site: uw internetbrowser weigert de 'cookie' van de website te accepteren. Dit is noodzakelijk om te kunnen inloggen op uw rekeningen. Lees hier hoe u de opties van uw browser kunt aanpassen om de cookies te accepteren. Of contacteer onze Klantendienst.

Bij het navigeren op de website wanneer u reeds bent ingelogd: de sessie verbreekt automatisch de verbinding wanneer er gedurende 10 minuten geen activiteit (navigeren) werd vastgesteld op de pagina's. U logt best gewoon opnieuw in.
U moet wachten alvorens opnieuw in te loggen
U hebt twee of meer opeenvolgende malen een paswoord ingevoerd dat niet overeenstemt met het opgegeven gebruikersnummer. Uw toegang is daardoor tijdelijk geblokkeerd (max. 1 uur). Probeer het later opnieuw. Bij twijfel over uw gebruikersnummer/paswoord neemt u best contact op met onze Klantendienst.
Er is een onvoorziene fout opgetreden
Er vond een communicatiestoornis plaats tussen uw computer en de bankapplicatie. Probeer het later opnieuw. Bij blijvende problemen neemt u best contact op met onze Klantendienst.

Foutmelding op de digipass

Wat u moet doen

Wat uw digipass toont

1.
U krijgt nog één kans om de juiste pincode in te voeren.
PIN FAIL 4
2.
Uw digipass is geblokkeerd.
Bestaat de code uit 7 cijfers, dan kunt u uw digipass makkelijk zelf deblokkeren. Surf naar 'Mijn rekeningen' en klik op 'Deblokkeer uw digipass' in de rechterkolom. Volg het stappenplan om het toestel te deblokkeren.

Bestaat de code uit 8 cijfers, dan is de batterij volledig leeg en is uw digipass aan vervanging toe. Stuur ons het ingevulde en ondertekende formulier 'Aanvraag vernieuwing digipass' op, samen met een kopie van de identiteitskaarten van alle rekeninghouders. Wij bezorgen u een nieuwe digipass.
LOCK PIN[--------]
(dit getal varieert)
3.
De batterij is bijna leeg. Laat ons iets weten via een beveiligd bericht of stuur ons het ingevulde en ondertekende formulier 'Aanvraag vernieuwing digipass' op, samen met een kopie van de identiteitskaarten van alle rekeninghouders. Wij bezorgen u een nieuwe digipass.
BATT1
(het eindcijfer begint bij 5 en loopt af naar 0)
4.
De batterij van uw digipass is volledig leeg. Stuur ons het ingevulde en ondertekende formulier 'Aanvraag vernieuwing digipass' op, samen met een kopie van de identiteitskaarten van alle rekeninghouders. Wij bezorgen u een nieuwe digipass.
LOCK DISABLE 4
5.
Verschijnt wanneer u de digipass laat vallen of wanneer u probeert om de batterij zelf te vervangen. Stuur ons het ingevulde en ondertekende formulier 'Aanvraag vernieuwing digipass' op, samen met een kopie van de identiteitskaarten van alle rekeninghouders. Wij bezorgen u een nieuwe digipass.
-00000000-
Wij staan voor u klaar.

Elke werkdag van 8:30 tot 19:00
Vrijdag tot 18:30

Stephane Ginestet Cathérine Hamelink
Gelieve een geldig telefoonnummer in te vullen. De verbinding is mislukt. Probeer het later nog een keer. Wij bellen u zo snel mogelijk terug.
En wij bellen u zo snel mogelijk terug