Waarom deze campagne?

Rabobank.be is een online spaarbank die heel wat voordelen biedt: gratis spaaroplossingen, veiligheid, een correcte rente en een uitstekende service. Waar mensen zich minder bewust van zijn, is dat sparen bij Rabobank.be ook goed is voor de wereld.

Daarom stellen wij de missie van onze bank - Growing a better world together – graag voor aan onze klanten en aan het brede publiek. Concreet betekent dit dat Rabobank onder meer investeert in duurzame voeding. Samen gaan we verspilling tegen en proberen we zoveel mogelijk mensen toegang te verlenen tot gezonde voeding. Terwijl u spaart, werkt de bank dus aan een duurzamere wereld. Goed nieuws, toch?

Bekijk de spots

“Groenten zijn de helden van onze campagne want duurzame voeding is de kern van de missie van Rabobank. We kiezen bewust voor groenten van hier. Groenten zijn lekker en gezond, maar wekken weinig emotie op. Door er grappige figuren van te maken, communiceren ze op een natuurlijke manier met het publiek.”

Kristel Dodion
Marketing Manager Rabobank.be

De ingrediënten van de spots

Geen voedselverspilling

“De opnames zijn gemaakt volgens de stopmotion-techniek. Frame per frame, iedere beweging van de mannetjes is echt. Niets is nadien met filmeffecten toegevoegd. Rabobank investeert in maatregelen tegen voedselverspilling en dat geldt natuurlijk ook voor ons. Na de lange draaidagen hebben we van onze mannetjes soep gemaakt. Heerlijk.”

Iris Alexandre
Regisseuse

Wij staan voor u klaar.
Elke werkdag van 8:30 tot 19:00
Vrijdag tot 18:30
medewerker 1 medewerker 2
Gelieve enkel, minimum 9, cijfers te gebruiken voor uw telefoonnummer. Server Error. Bedankt! We bellen u zo snel mogelijk terug.
En wij bellen u zo snel mogelijk terug.

Opgelet

U bent al een tijdje inactief op de beveiligde site. Uw sessie wordt afgesloten over weinig seconden.

Opgelet

Er staan nog niet-getekende overschrijvingen in uw verzamelmap. Onderteken uw verzamelmap meteen of log nu uit en onderteken de overschrijvingen op een later tijdstip.