Wat kunt u doen bij een klacht?

Een klacht?
Wij staan voor u klaar.
Uw mening is van groot belang voor ons. Hebt u een klacht? Breng ons ervan op de hoogte, zodat we de juiste acties kunnen ondernemen om deze op een correcte manier op te lossen en in de toekomst te voorkomen.
Bel ons
De meest aangewezen weg is ons eerst even te bellen. Op die manier kunnen we onderzoeken hoe wij op de beste en snelste manier uw probleem adequaat kunnen aanpakken. U kunt ons bereiken op het nummer: 03 289 28 88.
Mail ons
Heeft het telefoontje met ons niet het gewenste resultaat? Dan kunt u uw klacht mailen naar: info@rabobank.be.
Per post

Rabobank.be 
T.a.v. Compliance Officer
Uitbreidingstraat 86 bus 3 
2600 Berchem (Antwerpen)

Hoe verwerken wij uw klacht?

  • U ontvangt binnen de 5 werkdagen een bericht van ontvangst. Wij informeren u wie bevoegd is voor de opvolging, alsook de termijn waarbinnen wij uw klacht hopen op te lossen.

  • Wij onderzoeken uw klacht en trachten u uiterlijk een maand na ontvangst een formeel antwoord en oplossing te geven. Sommige klachten kunnen vlugger worden opgelost dan andere. Indien wij binnen de termijn van een maand de klacht niet kunnen oplossen, dan brengen we u daarvan op de hoogte.

  • Bent u niet tevreden met ons antwoord of de uitkomst van het onderzoek, dan kunt u contact opnemen met:
     

  • voor spaar- en beleggingsproducten:
    Ombudsfin vzw
    Ombudsman in financiële geschillen
    North Gate II
    Koning Albert II-laan 8
    1000 Brussel
    www.ombudsfin.be
    Tel.: 02-545 77 70
    Fax: 02-545 77 79
    Mail: ombudsman@ombudsfin.be
     
  • voor verzekeringsproducten:
    Ombudsman van de verzekeringen
    de Meeûssquare 35, 1000 Brussel
    www.ombudsman.as
    Tel.: 02-547 58 71
    Fax: 02-547 59 75
    Mail: info@ombudsman.as
     
  • voor alle andere klachten:
    Consumentenombudsdienst
    Koning Albert II-laan 8, 1000 Brussel
    www.consumentenombudsdienst.be
    Tel.: 02-702 52 00
    Fax: 02-808 71 20
    Mail: contact@consumentenombudsdienst.be
    Indien er een gespecialiseerde Ombudsdienst bestaat, wordt uw klacht doorgegeven aan die dienst. In het andere geval neemt de Consumentenombudsdienst de klacht zelf in behandeling.
Wij staan voor u klaar.

Elke werkdag van 8:30 tot 19:00
Vrijdag tot 18:30

Stephane Ginestet Cathérine Hamelink
Gelieve een geldig telefoonnummer in te vullen. De verbinding is mislukt. Probeer het later nog een keer. Wij bellen u zo snel mogelijk terug.
En wij bellen u zo snel mogelijk terug

Spreekt u Nederlands?

Parlez-vous Français?